Retourneren & ruilen 2018-03-26T14:11:48+00:00

Retourneren & ruilen

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen.

U krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de All we love zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Het product moet met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Volg hiervoor onderstaande stappen:

  1. Stuur een mail naar info@allwelove.nl. Vermeld hierin ten minste onderstaande punten
    – Ordernummer
    – Productnaam
    – Reden van retour
    Wilt uw een product ruilen voor een andere maat? Laat dit dan in uw mail weten. Als het product nog bij ons op voorraad is, zullen wij deze voor u reserveren en toesturen zodra wij uw retourpakket in goede orde hebben ontvangen.
  2. Stuur uw product binnen 14 dagen in de originele verpakking retour naar onderstaand adres. Zorg dat de pakbon is bijgevoegd.
    All we love
    Flevolaan 58 
    1382 JZ, Weesp
  3. Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, zorgen wij dat het geld binnen 14 dagen terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door de mailen naar info@allwelove.nl. Vermeld in de mail duidelijk uw ordernummer. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen!
Is het product wat u heeft ontvangen niet het product wat u heeft besteld? Of is het product beschadigd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te mailen naar info@allwelove.nl. Neem in uw mail ten minste onderstaande punten mee:
– Ordernummer
– Productnaam
– Beschrijving van de klacht
– Foto van de klacht
Wij zullen zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.